Nekad MagisterXCI | Ban överklagan [Glock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MagisterXCI

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198837937688/

Ditt Hex-ID: 110000134503618 (Hex)

Vad är din discord tagg? Magisterxc#2943

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för lallare samt sunt förnuft (går in i gänghus)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att vi gick in i ett gäng hus för att ladda mobilen. Fick veta i efterhand att det var ett gänghus. Vet ni i efterhand att man inte får gå in där men grabben jag skulle köpa laddare av gick in dit så hängde efter. Desutom enligt mig så tycker jag att jag inte lalla men men , Hade såklart aldrig gått in där om jag visste att det var ett gäng hus. Nu vill jag bara köra ambulans och ha kul. Fan att detta ska hända .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag skulle möta upp en grabb för att köpa laddare. Jag skulle swicha han och märkte att min mobil var död. Då så sa han att jag skulle hänga efter han. Han åkte ditt. Sedan försökte vi leta efter laddaren. Då Så gick han in i ett hus. Jag hängde efter för att jag ville att min mobil skulle bli laddad så jag kunde jobba. Sedan kom vi in då där fann det en laddare vi stod bara och ladda. Sen kom en grabb och döda oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig är det en felaktig ban för att först och främst lallade jag inte. Och sen så borde inte jag bli bannad för att det var en laddare ställe där. Men det är bra att dem som bannar är uppmärksama, Det enda jag gjorde var att hänga efter. Tycker att det är för hårt att banna mig i 7 dagar för det . Bara vad jag tycker.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När dem har trot att jag streamsnipa. En gång buggade det med att det inte stod att jag var medlem. Då hade jag på mig ambulanskläder.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enligt mig så kan man absolut göra något annorlunda. Men gjort är gjort. Så jag tar lärdom av misstaget och gör det inte igen. tar absolut lärdom av detta och kommer aldrig befinna mig i det huset. Kommer vara mer uppmärsam vad jag gör. Så jag inte blir bannad igen. Jag hade inte hängt med honom in i huset. Kunde ha sagt att vi skulle ut där ifrån. Men visste inte att det var ett gäng hus. Har du lärt dig någonting efter din ban? Ville bara ladda min mobil så jag kunde åka ut i tjänst

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut kommer jag att göra det annorlunda. Kommer aldrig åka till det huset igen. Kommer att inte gå in på tomter utan tillåtelse. Är ganska ny visste inte om att det var ett gäng hus. Ha en försatt trevlig kväll 0:

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka