Nekad Magisterxc | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magisterxc

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198837937688/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? MagisterXC#2943

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. in karaktär heter Filip och år 26 år gammal. När Filip var liten så blev han väldigt ofta nedtryckt och smutskastad av sin familj och lärare i skolan. Den enda som stod vid hans sida var hans mycket bra vän Pär (som tyvärr nu har flyttat ut ur denna stad). Filip har nu laddat energin och är redo att uppfylla sitt mål inom kort. Han vill antigen starta ett vintage företag där han kommer köpa kläder. eller att jobba inom polisen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag vill testa denna server med nytt folk att spela med samt att bygga upp min karaktär och se vilka olika jobbs om passar min karaktär. Vill lära känna nytt folk inom rp som man sedan kanske kan träffa och umgås med IRL och inte bara IG. Älskar att sprida glädje genom rp samt att folk tycker att jag har en rolig karaktär som passar till alla servrar (dem har sagt det OOC). Som sagt så bidrar jag till roligt rp enligt folk jag har spelat med på andra servrar. Jag är inte heller en kille som gillar att ha något specifikt jobb utan jag tycker det är roligare att bara snacka med folk och skapa en gemenskaphet mellan spelare samt kanske skaffa vänner påvägen som har hänt på andra servrar. Jag älskar att göra folk glada och få folk att skratta genom mitt rpande samt OOC också, skapa en bra stämning inne samt utanför spelets värld kan nog vara något av det bästa jag vet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är simpelt allt. Jag tycker dom flesta sköter sig bra men ibland känner jag att folk gör mycket fel. Det är absolut den bästa servern i hela sverige och är personer online dygnet runt. Det jag gillar mest är att vi tar det lugnt med restartsen. Folk måste lära sig att i riktiga livet så är inte bilen i sitt garage om man lämnar den någonstans. Det leder till att folk lär sig köra lite mer realstikts och inte i 300 inne i staden. Sen tycker jag supportsen speciellt swedie är bra. Han skriver i chatten och ger tips istället för banna eller kicka. Han ger en varning och det är bra. Straffsen är också bra då folk lär sig att det är en allvarlig rp server. Den är även jätterolig och mycket sköna människor.

Hur hittade du Unive? På cosmo_bt tiktok haha

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RPn är att bli mer erfaren och skapa roligare scenarion med utveckla min rp nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? itt mål på Unive är att försöka lära känna så pass många på serven att nästan alla vet vem jag är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka