Nekad MagisterHeist | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nadez

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? Ezio#4638

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig ansöka Till Medlemskaps Ansvarig Är Pga av jag vill förbättra Servern Genom Medlemmar Som Kan Regler Utantill Och Har En Plan Med Sitt Rollspelande På Servern. Sen även jag tycker det är intressant ansvar men framför allt jag vill se till att människor inte ska Behöva vänta I flera timmar på en intervju utan jag ansöker pga av jag vill hjälpa till med att folk inte ska behöva vänta flera timmar samt att vi får ändå in Seriösa Spelare. Jag vill även liksom Få spelare Liksom kunna Rpa skadad för just nu är det en del som exempelvis inte rpar på skador. Så att spelare ska Kunna Regler Utantill.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag Är En Väldigt Trevlig Som Gillar att bemöta människor bra precis som jag Själv hade velat bli bemöt i en muntlig intervju. Jag Kommer Se till att spelare har en bra Kompetensnivå och kan alla Server Regler Inklusive Discord Regler För Unive Roleplay. Att en spelare ska ha ett mål med din karaktär och liksom kunna rpa som en karaktär och inte säga exempelvis Saker som ens Kropp hade gjort i verkligheten. Det är det jag kommer fokusera på

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bemöter människor med respekt precis som man själv hade velat bli bemöt i en muntligt intervju. Man bemöter människor med en lugn ton och ett Korrekt Beteende. Man Höjer Inte Rösten. Man bemöter även en människa med ärlighet även om det kan kännas jobbigt ibland.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka Betydelsen , visst medlem är en fin roll men bara för det så innebär det inte att man kan bete sig hur som helst man kan inte göra regelbrott eller göra dumma saker bara för man är medlem det funkar inte. Man ska bära Medlem rollen med stolthet och sunt förnuft

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En Medlem Ska Kunna Följande
- RDM
-VDM
- Fearp
- Sunt Förnuft
- Combat Log
- Powergaming
- OOC
- Metagaming
Osv
___

En Medlem Ska även ha en plan med din karaktär och liksom veta varför man söker just till unive Roleplay

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det är ett stort ansvar för servern då hänger på en att man ska få in rätt medlemmar som kan rpa har en plan med sin karaktär och liksom Inte gör regelbrott. Det är ett ansvar att se till att man tar in korrekt folk helt enkelt

Hur ser din aktivitetet ut? Tillfället går jag inte i skolan utan pluggar Hemifrån vilket ger mer tiden att ta en intervju på förmiddag Om någon är hemma exempelvis men tidsmässigt så ser min aktivitet ut 10–00 varje dag. Kan bli senare på helger också :)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka