Nekad Magiskamummi | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magiskamummi

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad är ditt discord namn? MagiskaMumin

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle Päron 35 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig jobbig snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag vill arbeta som Insatsstyrka och min gubbe växte upp på landet och han blev mobbad som liten för att han inte hadde någon pappa, Men Pelle har ett gott hjärta och han är snäll mot alla men han har autism vilket gör att han lätt kan bli lite små sur eller arg. Och han vill hjärna få ett jobb med tanke på att han har varit arbetslös i ett par år nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag roleplayar bra och jag hjälper folk ifall de behöver det och jag tar spelet seriöst och är positiv hela tiden och jag sprider alltid glädje och jag följer reglerna och jag tycker rp är extremt roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett senario ska vara roligt även ifall man vinner eller förlorar och att både du och motsatta ska ha det roligt i ett senario. Om polisen tar fast mig då är det lika kul för mig som det är för de eller det tycker jag iallafall och tillexempel om jag låter polisen ta fast mig så blir det roligt för dom för att de också ska ha det kul i ett senario liksom.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag tog sönder ett polis bil och då tog de fast mig och snackade like liksom jag var fast i 20 minuter typ och de jag lärde mig av det är att det är kul för båda allt är kul i fivem liksom även om de tar fast mig och att man snackar om själva situationen blir kul.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att altid visa respekt mot andra och inte lägga några kränkade ord, Ingen Rasism eller Nazism , Ingen Dating för vi är här för att spela ovh ha kul, Och man ska alltid vara lojal mot servern och community

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja Att jag spelar spelet seriöst och tar rp på högsta nivå jag är alltid Lojal mot servern och community jag är alltid positiv och sprider glädje tack för mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervjun på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka