Nekad Magiskamummi | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magiskamummi

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve jakobsen

Vad är ditt discord namn? Magiska Mumin

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Ave Kvist och har mål som att till polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kör rp på ett seriöst sätt för att då blir rollplay mycket roligare jag kan bidra med en seriös karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Random Deathmatch Definition betyder att döda eller slå spelare utan giltigt scenario och VDM betyder att du får inte köra på folk/spelare utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är ganska så ny kör på någon enstaka server innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? För att jag kör fivem på ett seriöst sätt och tycker att det är jättekul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka