Nekad magiko | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

magiko

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hpidd/

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? magiko#3565

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Igor Krakovich, ursprung från Ryssland. I Ryssland bodde Igor tills han var 10 år då de blev tvungna att flytta på grund av att området dom bodde i var för farligt.För Igor gick det bra i skolan han var en smart kille. Igor kom till Sverige och lärde sig snabbt svenska och kom in i den svenska skolan snabbt, Igor fick bra betyg i skolan och när han skulle börja gymnasiet hade han 300 i majorit poäng och valde då vård och omsorg. För att senare som planerna var att bli sjukvård. Efter som han har släkt och familje medlemmar som har gått vård och omsorg så gick skolan lätt i gymnasiet också. Nu när Igor ville flytta så kommer han att söka till sjukvård till nästa stad som kommer och om han inte blir sjukvård kommer han ta det som det kommer. Igors mål i livet är att bli som sin pappa vara sjukvårdare och kunna skämma bort sin barn med allt dom vill ha och ha en fin tjej och fin familj. Igor är en ödmjuk och generös kille, snäll och vill alla väl men ifall någon går emot något i hans familj tar det husihelvet och gör allt för att det ska bli bra igen. På fritiden brukar Igor hålla på med bilar och motorcyklar det är något som han intresserars av.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli whitelistad för har mycket erfarenhet av rollspel då jag spelat på många rollspels serverar och har 1900+ timmar och jag kommer tillföra med bra rollspel och bra scenarion som båda sidor kommer gilla

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den verkar vara en aktiv och seriös rp server, med bra spelare

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att göra så bra scenarion som möjligt och att båda parter ska gilla dom

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är inte som alla andra att bli störst och bäst, mina mål är att få så bra kontakter med folk och göra så bra scenarion som möjligt inom sjukvården

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej endast unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka