Nekad magikmike | Whitelist ansökning [Tilda] [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

magikmike

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198423172522/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Magikmike#5168

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mike Alechandro å han föddes 1998, han växte upp i en bra familj, hans pappa var Polis, Och han mamma var en Sjukvårdare. men tyvärr hängde han med fel personer började ta droger. sedan gick han med i ett gäng utan att hans pappa och mamma visste om det. Så när han gick med i ett gäng började dem planera ett bankrån och sånt. sedan fick vi 2 gisslan bankrånet började bankrånet gick bra vi fick alla pengar från det och sedan gick vi till vårt hus efter bankrånet vi sorterade alla pengar. sedan kom de till huset vi hade ett skott scenario han dog nästan han fick färdas till sjukhuset i ca 6-12 månader då kommer han inte ihåg någonting. Och efter allt så visste inte han att han hade en familj, tyvärr så hade inte han det häller dom gick bort medans han var på sjukhuset. Han var fattig och fick börja göra pengar på egen hand.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ja ska bli whitelistad för att jag är mycket bra på rp enligt mig själv och att jag är mycket snäll mot nya spelare som behöver hjälp. Jag Kommer bidra med mycket kärlek och mycket positiv energi till serven. jag kommer försöka göra multistaden till ett bättre ställe där folk kommer in för att ha kul. Jag har varigt WL förut och jag vill bli det igen för att visa var skåpet ska stå. Jag vill också ha ett WL jobb så jag kan jobba med roliga jobb på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har spelat på denna innan

Hur många timmar har du på FiveM? 400+

Hur hittade du Multistaden? Gibbat här innan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja 2

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka