Accepterad magicmike | Medlem ansökning [Moon_boy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

magicmike

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad är ditt discord namn? ELVIS#6084

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustavo escobar och är 28 år gammal han har percis flyttat i staden unive och han kan jätte bra svenska men han har jätte många vänner i staden unive han är så inporornerad att han träffar alla sina vänner målet med Gustavo escobar är att han är en kriminell människa han kommer från colombia och var bror med pablo escobar som dog för 20 år sedan och gustavo escobar är så ledsen. gustavo escobar älskar att göra droger han har hålt på med droger i 20 år han är stolt de han är. men han hade en pappa som hette el chapo men som lever än idag han bor på unive staden men han sitter inne på
fängelset i unive men sen dog han till slut i fängelset för han fick inte mat i fängelset men nu kommer gustavo escobar komma till unive staden och besöka hans begravnig och hans bror men han ger aldrig upp gustavo escobar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med social rp och ha en hög rp nivå och jag kommer inte spela för makt och pengar utan ska spela för att ha roligt rp och att jag kommer att vara glad på varje scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska utföra ett Rp scenario som känns bra för alla som är med och inte för ens egna vinning utan att alla ska vara delaktiga o gå ifrån scenariot med en positiv inställning

Hur hittade du Unive? Genom growmasters

Vidare, du har 48 timmar på dig att ta intervjun, annars blir din Ansökan automatiskt nekad. Lycka Till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka