- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 29
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem
Vad heter du på discord? ELVIS#6084
Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar 15:30 till 23:00 Helger 09:00 till 00:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 3 veckor men jag har varit medlem sen innan i unive då har jag varit medlem i över 1 månad men jag kan alla regler och alla Krav man ska kunna ifall man är medllem och har bra erfaranhet inom medlem
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad Många gånger men det var för länge sedan men sen dess har jag lärt mig av mina misstag men jag har fått kick men det är inte något alvarlig. Har inte Bild
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har ansvarig för server ser till så att folk inte lallar och bete sig men som servervakt kan man inte noclipa men man kan Rp och kolla ifall någon gör reglebrott men som servervakt kan du inte banna någon bara svbanna i 1 timme och kicka folk som inte bete sig och som servervakt måste du ha clip ifall någon gör reglebrott och då kan du gå till support och vänta och sen kan dun visa klipen till staff sen löser staff vad dom vill göra med personen och som servervakt har du ansvar hur folk Rp också och som sagt servervakt har hand om folk som lallar och inte bete sig
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag kommr utveckla server med mer roliga scenario se till så att inte folk lallar och bete sig och jag kommer ta clip på alla scenario och ifall någon gör fel på ett scenario eller gör regelbrott då kan jag vänta på support och visa klipen till någon staff så jag hjälper staff och så att det blir rättvis. och jag kommer bli servervakt för att ha social Rp och så att jag och mina vänner ha Hög Rp nivå jag kommer gå med i ett kriminellt gäng för att ha roliga scenario och ha seriösa scenario och inget lall och se så att folk ha det kul för båda partner och att jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa folk ingame för att som servervakt kan jag revive folk men jag kommer absolut inte revive i ett scenario eller revive mina vänner i ett scenario när vi dör i ett scenario jag kommer ha som mål att Hjälpa folk kommer ta klip i olika scenario hjälpa staff teamet se till så att ingen lallar och se till så att folk ha seriös Rp och Hög Rp nivå
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man känner någon och du jobbar på bilfirman och ger han personen du känner ger grattis bil eller i staff teamt korruption är när man ger han eller hon du känner revive i ett scenario bara för att du känner han eller hon. oc abuse är när du använder dina perms helt fel tillexempel när du revvar dig i ett secnario eller när du noclipar i bort bara för att du håller på att förlorar i ett scenario.
Vad heter du på discord? ELVIS#6084
Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar 15:30 till 23:00 Helger 09:00 till 00:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 3 veckor men jag har varit medlem sen innan i unive då har jag varit medlem i över 1 månad men jag kan alla regler och alla Krav man ska kunna ifall man är medllem och har bra erfaranhet inom medlem
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad Många gånger men det var för länge sedan men sen dess har jag lärt mig av mina misstag men jag har fått kick men det är inte något alvarlig. Har inte Bild
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har ansvarig för server ser till så att folk inte lallar och bete sig men som servervakt kan man inte noclipa men man kan Rp och kolla ifall någon gör reglebrott men som servervakt kan du inte banna någon bara svbanna i 1 timme och kicka folk som inte bete sig och som servervakt måste du ha clip ifall någon gör reglebrott och då kan du gå till support och vänta och sen kan dun visa klipen till staff sen löser staff vad dom vill göra med personen och som servervakt har du ansvar hur folk Rp också och som sagt servervakt har hand om folk som lallar och inte bete sig
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag kommr utveckla server med mer roliga scenario se till så att inte folk lallar och bete sig och jag kommer ta clip på alla scenario och ifall någon gör fel på ett scenario eller gör regelbrott då kan jag vänta på support och visa klipen till någon staff så jag hjälper staff och så att det blir rättvis. och jag kommer bli servervakt för att ha social Rp och så att jag och mina vänner ha Hög Rp nivå jag kommer gå med i ett kriminellt gäng för att ha roliga scenario och ha seriösa scenario och inget lall och se så att folk ha det kul för båda partner och att jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa folk ingame för att som servervakt kan jag revive folk men jag kommer absolut inte revive i ett scenario eller revive mina vänner i ett scenario när vi dör i ett scenario jag kommer ha som mål att Hjälpa folk kommer ta klip i olika scenario hjälpa staff teamet se till så att ingen lallar och se till så att folk ha seriös Rp och Hög Rp nivå
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man känner någon och du jobbar på bilfirman och ger han personen du känner ger grattis bil eller i staff teamt korruption är när man ger han eller hon du känner revive i ett scenario bara för att du känner han eller hon. oc abuse är när du använder dina perms helt fel tillexempel när du revvar dig i ett secnario eller när du noclipar i bort bara för att du håller på att förlorar i ett scenario.