Nekad magicmike | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

magicmike

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Cem

Vad heter du på discord? ELIVS#6084

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? ag vet inte utan jag kände för det för att jag har läst vad Philip320 har skrivit sen tycket jag att jag vill vara medlemskaps ansvarig för att dom söker just nu medlemskap ansvarig sen tänkte jag att jag ville vara det för att det är roligt och det är bra server och en bra seriöst server. jag vill ta mer ansvar med servern så att jag kan hjälpa till med så många saker som möjligt. Jag vill även ge dem icke medlemmarna som vill vara en del av Unive Roleplay och rpa med mer saker en bättre chans. Med att ge så många som möjligt chans att få bli medlem här på Unive Roleplay kan vara bra för Unive eftersom jag kommer försöka mitt bästa att klura ut genom intervjun samt deras ansökan här på forumet om dem verkligen vill vara här på Unive för att dem vill ha bra rp och göra unika grejer och försöka göra Unive till en bättre plats. och ju mer medlemmar vi har på unive då kommer fler personer spela på unive. jag kommer också göra mitt bästa på ansökningarna och skriva hur bra du va eller typ vad du behöver träna på.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag kommer vara aktiv jag kommer vara online och att jag kommer göra mycket jobb inom medlemskaps ansvarig
kommer driva med bra RP hjälpa folk som dom behöver hjälp med och utveckla server jag kommer invite många personer så folk kan joina discorden servern jag kommer hjälpa folk så att dom blir medlem och spela på servern och kanske dom som är medlem kan kanske ha ett jobb så kan vara polis eller RP Kriminell. och folk som vill bli

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta en person med respekt, man ska alltid ha en god ton även om man inte gillar personen. Det är också viktigt att vara trevlig, man ska alltid hälsa på en person speciellt om hen är ny till ett okänt community för om man inte gör det kan personen tappa intresse eller kan det vara att vi skrämmer bort han eller hon han ska fråga personen många frågor sa att han eller hon har koll på det

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att om man blir medlem på Unive ska man kunna alla regler utan till, man får endast köra på unive som RP server samt att vi strävar efter en social rp och en Hög Rp nivå och inga lallare och vara rätt visa mot medlemmar. Inget annat

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna reglerna inom RP:n, ha respekt mot andra och vara trevlig samt att inte vara otrogen mot Unive (Alltså att endast spela på Unive som RP server man ska inte ha en annan server länk på sin profil och man ska ha en Hög RP nivå

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskaps Ansvarig har man ett stort ansvar då det är de som tar in medlemmar in till denna server. Då är det viktigt som MA att ta in vettigt folk som har koll på reglerna samt strävar efter en social RP. Jag har även ansvar för att hålla koll på folk som är med andra RP servrar då det är ett regelbrott att spela på andra servrar och det resulteras i indragen medlem. Jag känner även att man som MA ska inte låta de andra "Medlemskaps Ansvariga" göra allt jobb, med detta menar jag alltså att jag också ska vara delaktig och visa framfötterna hela tiden. Jag har också ansvar att prioritera medlemskaps ansökningar än att rp:a.

Hur ser din aktivitetet ut? 18:45 till 22:00. tisdag: 16:00 till 22:00 onsdag: 16:00 till 22:30 torsdag: 16:00 till 22:00 fredag: 16:00 till 02:00 eller så länge ni behöver mig lördag: 10:00 till 03:00 eller så länge ni behöver mig söndag: : 16:00 till 23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka