Accepterad Magick Mike | Ban överklagan [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magick Mike

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
40
Användarnamn: Magick Mike

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MagickMike/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Magick Mike

Vad är din discord tagg? Magick Mike#1533

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde med ett hjul i ungefär 150 km/h när jag värnade om mitt eget liv jag var jagad av en bil som sköt mot mig och jag sköt tillbaks sen började dem jaga mig och lyckades få ett däck när jag stod stilla med bilen. Jag kör sen iväg i 150 km/h och bilen var även framhjulsdriven och det var bara bakhjulet som vart poppat så det borde inte ha så stor effekt på min körning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Läs ovan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beror på hur man tänker eftersom det är från person till person om man tycker det var powergaming eller inte men om nu wille tyckte det var powergaming så får jag väll ta den bannen finns inte så mycket jag kan göra åt saken.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad tidigare för bland annat suntförnuft för jag dödade en kille vid torget under scenario..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle väll ha stannat bilen och blivit dödad antar jag men jag skulle väll inte kört med ett poppat däck.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka