Nekad Magick Mike | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magick Mike

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
40
Användarnamn: Magick Mike

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198204643636

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Olof palme hette jag på forumet

Vad är din discord tagg? Somalis Pirate#8345

Var är du bannad? Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att ´jag har blivit ip bannad från forumet och även bannad ifrån discorden.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var staff på en annan server för flera månader sen men lämnade den servern redan någon dag efter jag blev bannad från multistaden. jag skrev även något på forumet som jag inte kommer ihåg men jag tror staffs valde att banna mig eftersom jag var mod på en annan server och för jag skrev något olämpligt på forumet för några månader sen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta är en ban överklagan som jag då gör från magick mikes konto eftersom jag är bannad på mitt. Men det som hände var egentligen bara att jag satt som staff på en ouppstartad server som min kompis hade gjort och då blev jag bara bannad ifrån discorden. Sen blev jag väldigt arg och skrev på forumet att jag tyckte det var sjukt hur dem kan banna folk för sånna anledningar vilket jag nu ångrar väldigt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban utan ni gjorde helt rätt som bannade mig för det jag gjorde men jag ångrar mig verkligen nu och jag hoppas verkligen jag kan få en andra chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg det var så länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig gjort det jag gjorde och jag är verkligen ledsen för det och ber så hemskt mycket om ursäkt till philip och alla andra på servern allt jag hoppas på är en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka