Nekad Magge69 | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magge69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081584107/

Ditt Hex-ID: 110000142d5f5eb

Vad är din discord tagg? Magge69#7547

Vem var det som bannade dig? Seth

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallre. vdm -seth

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag är extremt säker på att det var eftersom att jag använda min bil som ett vapen och körde över lite människor. Men jag ny och hade ingen aning om vad jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först å främst så körde en kille över mig medans han skrek electric drive by! Sedan hittade en kille mig och tog mig till sjukhuset. Så tog jag en falk bil (vilket jag nu vet att man inte får göra.) efter det så åkte jag runt lite i stan tills jag hittade en samling med människor efter det så åkte jag upp till gruppen och det som kan ha hänt var att jag körde över en person med mitt fordon. Men jag hade ingen aning om konsekvenserna eftersom att jag var ny. Efter det så skrek en kille på vad gör du?! I samma stund så blev jag avstängd från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var garanterat jag som gjorde fel men nu efter att jag har läst på reglerna så vet jag att jag bröt mot väldigt många regler som jag nu har läst på, jag stal ett tjänstefordon, använde min bil som vapen. Jag körde också långt över 80 inne i staden.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja som sagt jag har inte blivit bannad tidigare, jag hade inte ens kört fivem innan, men jag har tagit väldigt mycket lärdom sedan denna bann och jag har läst på reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo, jag hade kunnat gjort många saker annorlunda men skulle nog ha läst på reglerna innan jag började. Ja jag hade också inte kunnat kört över den personen men jag gjorde inget fel i mitt huvud. Men nu i eftertanke så inser jag att jag gjorde extremt många fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska läsa på reglerna väldigt noga och att jag man ska vara väldigt försiktig när man spelar och roleplaya så utförligt som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka