Accepterad MagganF | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MagganF

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? wenneberg#9840

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Hans namn är Max men kallas för Maggan. Max växte upp i dom mer halv fattiga områdena i staden. Under sin barndom så växa han upp med bara sin mamma och ett litet tag med sin syster. Hans mamma var en var en bestämd, snäll och försörjande kvinna och ville bara de bästa för sina barn. När max började högstadiet så visste Max att skolan inte var något för han så han kom ganska fort in på fel spår och började göra kriminella saker om en 14 åring inte ska hålla på med. Max ville hjälpa sin mamma mer än nåt annat i världen så han började med att langa droger för pengar som han sen gav till sin mamma för att de skulle vara lättare för hon. Han höll på med droger från 14 år tills han var 18 och träffade en man på gatan som talade in honom i det goda att man inte ska hålla på med droger och vart de kan ta en i livet och att han mamma skulle bli helt förstörd om han skulle tappa sitt liv i gatulivet eller hamna i fängelse. Efter den konversationen så visste Max att de här är inget jag ska hålla på med så han sa direkt upp det och gick och skaffade ett riktigt jobb. Nu när Max snart är 24 år så börjar han tröttna på att jobba samma jobb 7-4 varje dag så han börjar överväga att komma in i det kriminella livet igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en del erfarenhet och jag vill göra allt jag kan för att förbättra roleplay kvaliteten för alla spelare här i staden! Vad jag än gör så så vill jag göra det bästa jag kan av det. Läser alltid igenom alla server regler noga för att veta vad som just gäller på servern i fråga. Jag tar det piano och tänker efter om vad jag gör i min RP. Jag har blivit bannad förut och därför ska jag vara så försiktig med allt jag gör och tänka igenom allt . Jag kommer se till att alla känner att min RP är fair jag ville inte vara den personen som ingen riktigt gillar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egen vinst utan bidra med att båda kan gå iväg i vinst eller bara motpartens. Så att båda ska ha kul i ett scenario

Hur hittade du Unive? har spelat förut

Tillbaka