Nekad MagganF | Ban överklagan [ Johannes Gunnar ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MagganF

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MagganF/

Ditt Hex-ID: 110000118c93415

Vad är din discord tagg? MagganF#9840

Vem var det som bannade dig? Deeney

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? anledningarna för att jag blev bannad för FearRP och kriminell utan roll.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag blev bannad för att jag när vi blev rånade så slog vi tillbaka vilket vi inte skulle ha gjort och sedan tog dears vapen fast vi inte har kriminell rollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade inget att göra och vi visste att man fick plocka meth och vi hade inget att göra så då åkte vi ditt. När vi kom ditt så såg vi att de va folk där men dom åkte sen. Vi stog och plocka så komemr det en bil och spanar ut oss och sen kommer ingen och då springer 3 personer ut med vapen och hotar oss. Dom börjar söka igenom oss och då sa vi alla i discord att vi skulle slå tillbaka dom så de gjorde vi och fick alla 3 sen så tog vi och sökte igenom en person var och sen drog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en fel ban det var jag som gjorde fel skulle inte slaget tillbaka utan skulle värnat för mitt liv och så skulle vi inte ha tagit deras vapen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var sunt förnuft och jag lärde mig att man måste vara mer realistiskt och den andra va rdm att ajg slog nån med ett baseballträ och då lärde jag mig att inte slå även om man är arg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle har värnat för mitt liv och inte slagit dom och inte söka igenom dom och de har jag lärt mig nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Du påpekar att ni sitter i discord och säger att ni Skall slå tillbaka. detta leder då till meta gaming också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka