Accepterad Maggan22 | Whitelist ansökning [Ruzzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maggan22

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Maggan22

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199009138494

Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? maggan22 #0170

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Jag är en man på 24 år som alltid är glad och rolig person som alltid kämpar för att bli bäst. Det största intresset jag har är tjejer alltså vilken tjej kan tack nej till mig, men gillar även bilar samt sport .

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror jag kommer göra bra ifrån mig och skaffa härliga diskussioner och mycket skratt. Kommer alltid vara snäll mot alla och ska stoppa allt hat om det uppstår.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Skulle tycka det var kul att testa något nytt på Gta V och lära känna nytt folk som man har några att spela med och ha roligt

Hur många timmar har du på FiveM? 0

Hur hittade du Multistaden? Via en kompis som tycket att jag skulle ansöka för har tyckte om det skit mycket typ det ända han spelar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Marcus Stenberg

https://steamcommunity.com/profiles/76561198878092518/gamecards/329380

Marcus

small chungus#3357

22 mars 2007

Jag e född år 1998 och jag är en raggare. Mer en så vet jag inte jag ska försöka få jobb på vianor älskar bilar och älskar att mäka. Vianor e det bästa jobbet du kommer ditt fixar folks bilar e det inte drömmen. Jag ska helt enkelt vara en bil älskare som jobbar på vianor.

Behöver det för att kunna få jobbet på vianor och det e vell trvligt att ha wl.

ad på de
Denna server e det bästa Rp servern. Alla bilar finns nästan alla jobb liksom mäklare te.x det finns typ inte på andra servrar men på denna gör det ju det. Och det bästa jobbet e ju vianor.

221 timmar på rp.

Kollade för ungefär 2 månaders sen runt lite vad det fanns och så såg jag denna server för det var många som spelade på den och så gick jag in på den och det var väldigt kul.

Jag har blivit bannad på denna server en gång för jag och benngan som du kanske vet vi raggade runt och så var den en sport bil framför oss och den åkte aldrig så jag sprang fram och sparkade på den dumt jag vet och så blev han rassande hämtade en admin och jag blev bannad.

er för tillf
Nej bara Multistaden tycker inga andra servrar e lika bra som denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka