Accepterad maggan101 | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maggan101

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198256945850/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Maggan101#5423

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2006

Berätta om din karaktär. Håkan hade en svår barndom hans föräldrar lämnade honom när han var 5 och då fick han bo med sin farmor. När han blev 13 så började han umgås med ett gäng som var lite utanför gränsen till lagen han började som 14 åring att sälja droger och sånt och då tjänade han väldigt mycket pengar så varje dag han kom hem till sin farmor så hade han med sig en massor med pengar och en massor med blommor som inte var tillåtna. när han blev 18 så började han sluta att hänga med fel folk och började fokusera på sin framtid och började söka jobb till olika bil jobb. han kom in på Falk och då tjänade han en liten summa pengar men det dög till han för att kunna betala skulder från sitt förra liv och hyra till där han bodde. när han blev 20 så fick han sparken och då blev han också hemlös så han var tvungen att sova under tåg stationens tak, sedan ansökte han till ett jobb för att allt i hans liv som hända inte ska hända.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill göra skillnad i servern och förbättra den och utveckla servern så att alla lyssnar på reglerna och att många fler ska komma in på den, så att fler blir intresserade is servern och att fler människor ska börja spela på den och vara seriösa med det dom gör och själv tycker jag att servern är riktigt bra bara nu men jag tror vi kan göra skillnad.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag gillar servern och gillar folket på servern också. Jag vill bli whitelistad för att kunna utveckla mitt rp som t.e.x söka jobb. Samt tycker jag att rpn på den här servern är bra och verklighets anpassad och roliga karaktarer man kan rpa med.

Hur hittade du Unive? Ja, jag har haft den i min dc jävligt länge och tänkte att jag kunde lika gärna försöka bli Medlem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är jag själv ska lyda alla regler som finns på en RP server och att jag ska vara lydig och följa reglerna som de ska vara.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna jobba som polis och hjälpa folk och tjäna en massor med pengar. så folk slipper bo på gatan eller bli dödade av gäng.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka