Accepterad maggan101 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maggan101

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? dinmammaskille

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2006

Berätta om din karaktär. Lucas växte upp i Göteborg hisingen. Han föddes år 1995/03/23. Han var en snäll kille när han var liten och gillade alla, var det någon som mobbade honom så undvek han dem. Han ville inte ha några slagsmål så han undvek allt dåligt. Han hade många kompisar som han var med dagligen. När han skulle börja 6an så flyttade han och hans familj till Biskopsgården och när skolan började var han nervös inför skolan och att hans kompisar bodde långt därifrån. Första dagen i skolan var det många som började mobba honom. Det var inte jätte fint i Biskopsgården. Efter ett tag så blev han trött på allting och att han blev mobbad. Så han började träna på gymmet och var ute och sprang varje dag. Nästa termin fortsatte mobbningen och ingen gjorde något åt det. Han blev så trött på det så han började hänga med ett dåligt umgänge. Dem rökte, dem tog droger osv. Han gav upp på sitt gamla liv och började sitt nya liv som “Kriminell”, hans liv ändrades MYCKET. Han var en snäll kille men nu är han inte så snäll längre. Han skadade folk som gjorde något mot honom eller hans kompisar. Nu lever han som kriminell och har glömt sitt gamla liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriösa scenarion där jag inte bryr mig om att vinna eller förlora. Jag vill att jag själv och att andra ska ha kul i det som händer vare sig vi vinner eller inte. Rpar inte för makt eller pengar bara för att ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara du själv ska vinna, utan om några andra vinner ska du forsätta med rpandet för att de ska gå lika bra och smidigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och fortstått. Att använda sig av duping, abusa buggar eller fusk är strikt förbjudet. Sexuella trakasserier är också strikt förbjudet. Sen alla vanliga regler för rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag, jag har rpat i över 1700 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag vet

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka