Nekad magda | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

magda

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Micho

Vad är ditt discord namn? pentakid7

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Misyf Veftir är en föredetta soldat från Slovakien som rest runtom världen på olika uppdrag med högrankade militära styrkor, i Slovakien som barn levde han ensam med sin pappa där han fostrades och tog fasans fotspår som en löjtant. Nu är Misyf äldre och har lagt karriären på hyllan, men resan slutar inte där. Att försöka smälta in i samhället med sina tragiska minnen från krigen är inte lätt för någon. Efter allt han gått igenom sörjer han idag för sina döda vänner, genom alla dessa år, men trots det har han ett naturligt skojigt humör och älskar att tjänstgöra åt folk runtom sig och få dom må bra, vänner såsom främlingar. Han siktar på att tjänstgöra åt staten och förhoppningsvis få ett bra jobb han trivs och tjänar bra på. Men om det inte går som förväntat, är han redo o ta andra vägar för att försörja sig. Under åren i fältet har han samlat en massa kontakter i den undre världen och är inte rädd att utforska den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bygga min karaktär och försöka skapa det bästa av denna servern, ha kul med vänner på ett uppriktigt sätt med stora hänsyn till alla regler i servern för allas bästa. Kommer sprida kärlek till alla människor och respektera allihopa på ett vänligt sätt för att alla ska ha en bra spelupplevelse i Unive. Jag är tacksam för denna servern och kommer prioritera dess utveckling först och främst över annat genom att reporta allt som förstör folks spelupplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara tänka på sig själv i scenarion och bara vill vinna hela tiden, utan spela så båda personerna har kul och får ut lika mycket rättvishet. Att inte vara envis och spela själviskt, man behöver inte försöka vinna till varje pris i varje situation. Inte vara tryhard helt enkelt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming - att man använder information utanför spelet som karaktären inte vet om. FEARRP - Att man inte vädjar för sitt liv i svåra situationer. COPBAIT - tillkalla polisens uppmärksamhet genom att begå brott VDM - Att skada någon me fordon utan anledning o scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat i några servrar tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Endast 1 ansökan per 24h.

Du får ansöka igen 00:47. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka