Accepterad magda | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

magda

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Micho

Vad är ditt discord namn? pentakid7

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Misyf Veftir är en föredetta soldat från Slovakien som rest runtom världen på olika uppdrag tillsammans med högrankade militära styrkor, i Slovakien som barn levde han ensam med sin pappa där han fostrades och tog farsans fotspår som löjtant. Nu är Misyf äldre och lagt karriären på hyllan, men resan slutar inte där. Att försöka smälta in i samhället med sina tragiska minnen från krigen är inte lätt för någon. Efter allt han gått igenom så sörjer han idag för sina döda vänner, genom alla dessa år, men trots det har han ett naturligt skojigt humör och älskar att tjänstgöra åt folk runtom sig och få dom må bra, vänner såsom främlingar. Han siktar på att tjänstgöra åt staten där han förhoppningsvis hittar ett jobb han trivs och tjänar bra på. Men om det inte går som förväntat är han redo att ta andra vägar för att försörja sig och nå sina drömmar. Under åren i fältet har han samlat en massa kontakter inom den undre världen, och han är inte rädd för att utforska den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket kärlek till alla mina vänner jag skapat i Unive samt behandla främlingar med respekt och framhäva utvecklingen i denna servern genom att ge en så rolig upplevelse till alla runtom mig. Att ständigt ha kontakt med staff teamet genom att rapportera eventuella problem man ser hända framför sig. Men framför allt skapa mycket minnen och ha en så bra stund med andra spelare så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tänka på andras spelupplevelse och inte behöva vinna till varje pris i alla scenarion. Inte vara självisk och bara tänka på sig själv utan att vara liksinnade med andra och ge plats åt andra att uppleva en rolig stund. Samt att tänka på motparten såsom sig själv och inte förstöra eller förkorta scenarion bara för att det inte går som man själv vill i en situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM - Att skada med ett fordon utan anledning eller scenario RDM - Att döda någon utan anledning eller scenario Metagaming - Ta reda på information som karaktern inte vet om FEARRP - Man ska vädja för sitt liv och agera som man normalt borde i en svår situation Copbait - Att tillkalla polisens uppmärksamhet genom att till exempel begå brott

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat i Unive förr samt andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kopierade allt från min förra ansökan som blev godkänd sen nekad pga att måste vänta 2 veckor efter man blivit bannad, som jag blev den 17 Aug, alltså 2 veckor sen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka