Accepterad magazines1 | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

glock111

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199061731882/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amo Dos

Vad är ditt discord namn? magazines#2351

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Amo dos är en man som har överlevt ett krig i bosnien, Han föräldrar har övergivet honom för att han var dålig i skolan där bort. Det var vid 14 års tiden. Amo har inget val att stanna kvar just nu, så han gör en plan att fråga männsikor att köra honom till sverige, Amo var rädd att han skulle vara kidnappade för att vanliga mönniskor körde honom igenom europa. 2 månader senare kom han vid Malmö, rosengård. Han kunde inte svenska men han fick en fosterfamilj som var ifrån Syrien. Amo lärde sig svenska i skolan men det var en lång process. Efter 3,5 år har gått kunde han ganska bra svenska. Genoms hans liv i sverige insåg han att det var en sak i honom som gillade bilar. Amo såg en bil som gjorde en blick i honom får några minuter, Audi RS6 han gillade den så mycket så han började sommarjobba men de var inte så mycket pengar man får cirka 8000kr.

Amo frågade runt människor att han kunde få en moppe eller cross. Men på ett ögonblick fick han en moped som var en 2015 modell. Amo började hoppa och skrika av glädje och han sa till sin fosterfamilj att han skulle hjälpa de genom hans process. 3 år senare blev han en mekonom och det på började hans liv.

Han började jobba och fick en kund som sa till honom att om du fixar denna bil kan du få en bil. Amo Började gråta av glädje och han fixa bil som en ny bil. Kunden gav honom nycklarna och skrev över papperna. När han slutade för dagen gick han hem och berättade till sina föräldrar att han fick en bil, Alla började hoppa av glädje och han slutade sitt job och blev Arbetslös.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag försöker få whitelist för att det kan påverka mitt spel väldigt mycket. saker man kan göra är olika te.x vapen, slåss och skriva i twt eller blocket. Unive är en av de bästa FiveM serverna på länge. Sens dess har det varit bra, då kan jag försöka nå mitt mål att vara en medborgare och ha kunskapen att spela sen som en.

Den andra saken varför jag vill vara medborgare arr att jag vill ha chansen att skriva i twt och blocket för att sälja några bilar och det påverkar mycket i mitt spelande.

Tredje saken varför är att många av mina kompisar har sagt till mig att försöka bli whitelisted så varför inte ge en chans och man hoppas på det bästa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server är en av de bästa serverna som finns på denna fivem program. Jag kollade på alla aktiva server's och denna server var på toppen. jag har sätt mcyket aktiva saker på denna server som ex Falck, Meko, Polis och mera. då tänkte jag efter att jag kunde ge en whitelist en chans.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive RP genom att gå in i fiveM och söka SWE då fick jag denna server som TOP i fivem. Den andra saken jag hittade denna server var på att youtube och kollade på alla roliga klips som fanns på det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att vara så aktiv så möjligt och vara en bra RPer på Unive, Mitt andra mål är att jag ska bli Falck för att jag vill ha kunskapen att laga bilar och sånt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli Falck och hjälpa alla som behöver hjälp med sina bilar!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara Unive RP den bästa:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka