Nekad magazines1 | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

glock111

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199061731882/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:550733077

Vad är din discord tagg? 6magazines#2351

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: PowerGaming, SuntFörnuft ~Kasper. Återstår: 7 dagar 6 timmar 45 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dessa staffs banna mig för att jag RPade inte mig själv när jag krockade med en bil, men jag hade tryckt B istället för N, de va mitt misstag och jag ångrar detta jag gjorde. Och ska aldrig göra om detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ok, Först började jag vara i piren efter det hade jag en bil som jag tjuvade så ingen såg. Och sedan efter det visste jag inte att jag kunde bli bannad av att krocka in i bilar men ingen är runt mig. Jag krockade in i en bil och ramlade av sedan råkade jag trycka B istället för N. Efter det teleportade *Kasper* mig till ett ställa och säger inte att det var okej och det va slut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för att jag visste inte att jag kunde bli bannad för att krascha in i en bil när ingen var i närheten. Men jag förstår att Modsen behöver göra sitt jobb att tima eller banna människor som gör fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var när en kille kom fram till mig och sa va leker du och sen sa jag stick här ifrån med han lyssnade inte och då blev jag bannad. Andra för när jag visste inte reglarna med att hassla en kille på en bil då blev jag bannad. Tredje visste jag inte att man kunde bli bannad av att krascha in i bil när ingen var i närheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att sluta krascha i bilar när några människor är i närheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig så mycket mer att följa reglarna och inom min sak kommer jag inte göra detta om

Har du läst våra regler? Ja

Läs våra regler! Läs på vad powergaming bland annat innebär.
Du kan göra en ny överklagan om 24 timmar.

Tillbaka