Nekad magazines1 | Ban överklagan [ Kurt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

glock111

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199061731882/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:550733077

Vad är din discord tagg? 6magazines#2351

Vem var det som bannade dig? 8grakke

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: pratar ooc ~^8grakke. Återstår: 4 dagar 0 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att denna kille bannade mig för att jag sa ett ord som påverkade mitt ban, Jag snackade med nova och jag sa * Kan du snälla köpa min bil* Sen kom en kille och bråkade med mig och efter det sa jag ett ord som innehåller mitt ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först började det med att jag ville sälja min bil. Mclaren P1 2014. Jag såg många människor i en grupp. Frågade jag att om nån ville köpa min bil, Sen sa jag till Nova plötsligt kom en kille och kaxade med med. Jag sa en felaktig ord från mitt mun och jag ångrade det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var ett felaktig för att det var 1 ord som kom ur från min mun som var emot Unive reglarna. Men jag önskar jag kunde bli unbannad för att mina vänner spelar just nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första *lall* den andra* hassla* den tredje Powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle göta något annorlunda det skulle vara att gå där ifrån och inte kaxa med människor som jag förstår. Ångrade allt som jag gjorde där bort i FiveM servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Mycket!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka