Accepterad mag1c elm1r | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mag1c elm1r

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199155619629/

Vad är ditt namn i verkligheten? elmir

Vad är ditt discord namn? MAG1C Elm1r#4449

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Elmir Sadic och är en 29 årig man från Bosnien.

Elmir hade en helt okej barndom han växte upp med båda föräldrar pappa Dagan Sadic och mamma Fatima Sadic och bror Yasik Sadic men de separerades vid ung ålder. Men år 1992 bröt kriget ut imellan Bosnien och Serbien och då tvingas Elmir fly med sin mamma till staden Unive. Elmir gillar väldigt mycket bilar han har väldigt mycket erfarenhet eftersom att han jobbade på sin pappas gamla bilfirma Dragan autos där sålde, trimmade, pimpade och lagade bilar. Elmirs mål med livet är att starta upp en egen bilfirma till minne av sin pappa och att tjäna mycket pengar så att han kan köpa allt åt sin mamma men han vill även hitta sin bror. Elmir har hört rykten om att hans bror Yasik ska också flyttat till staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? just jag ska bli medlem för att. jag kommer bidra med en bra rp nivå jag kommer att vara med i och bidra med roliga och bra scenarion med en hög rp nivå. jag kommer att vara med och utveckla servern och ha roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en bra och hög rp nivå hur kan du tänka dig då jo. jag har en lång erfarenhet av att rpa. har rpat på unive innan ungefär ett år både som krim och som icke krim. har även rpat på andra servar och varit servervakt på vissa så att rpa det kan jag. jag kommer att bidra med roliga, seriösa, scenarion med hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska tänka på båda partner i ett scenario inte bara för du ska vinna t.ex om man blir rånad även fast man förlorar pengar ska man inte göra det till ett dåligt scenario.

Hur hittade du Unive? jag blev rekomenderad av många vänner och jag har även sätt mycket om unive på sociala medier som t.ex twich, tik tok och youtube.

1. vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad! Lycka till (ändrad)

Godkänd efter muntlig intervju, Bra jobbat, Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka