Nekad maffe1 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maffe1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Gustafsson

Vad är ditt discord namn? maffe1

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Lindström 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, respektfull och målmedveten.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i ett ganska stökigt område och hamnade tidigt i fel umgänge. Pengar och respekt blev viktigt för honom och därför började han göra kriminella saker. Min karaktärs framtidsplaner är att vara med i det gänget som har mest makt och respekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP, följa reglerna och skapa roliga scenarion både för mig och andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv och att man ska låta den andra sidan vinna så att scenarion blir bättre och roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Jag försöker alltid följa reglerna och spela seriös RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några av reglerna är VDM och RDM. VDM är kort för Vehicle Deatchmatch och det är när man använder ett fordon som ett vapen medans RDM är Random Deathmatch vilket är när man dödar någon utan en giltig anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar seriös RP och vill bidra till roliga scenarion för alla spelare.

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär - Berätta om framtidsplanerna.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat din ansökan i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka