Accepterad Maestronalex01 | Medlem ansökning [Saco]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maestronalex01

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Esenov

Vad är ditt discord namn? Alex alexis#5043

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 1995

Berätta om din karaktär. Alex Andersson är en kille som inte haft det så himla lätt i sitt liv. Som en 12 åring började han inse hur det verkliga livet kunde se ut. Han var extremt mobbad i skolan folk hatade honom för hans speciella utseende! Han visste inte vad som var fel på han , men det han inte kunde se som ett fel kunde alla andra se... Felet var att han lite bredare runt magen än vad många andra i klassen var. Han hade ett medfött problem med vikten och även född med ett dåligt hjärta som medförde mycket problem under uppväxten! Han vart opererad som 2 åring för hjärtat slutade slå. Det var hans räddning till att han fick leva, läkarna som räddade hans liv var snabba och väldigt duktiga. Men i skolan var han mobbad för vikten och det gav med sitt mycket psykiska besvär som depression och dåligt självförtroende, som senare skulle bygga upp personen han är idag. Idag har han gått klart skolan, för att senare gå vidare till polishögskolan där han utbildar sig till att bli Polis. Han vill tillföra gott i samhället, och hjälpa andra som har behov av det, något han själv aldrig fick som liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att hjälpa andra nya spelare på servern om dom behöver hjälp, exempelvis om dom inte hittar till vissa grejer, eller har frågor om hur man gör vissa saker, så kommer jag att hjälpa till, vilket bidrar med att dom blir nöjda och tycker att andra är trevliga på servern som gör att dom blir kvar. Jag kommer att rp:a på ett bra sätt, som jag hade gjort i verkligheten och inte överdriva scenarion eller hitta på saker som aldrig hade hänt i verkligheten. Jag vill skapa vänner på servern och även bidra med idéer om jag kommer på något vettigt, som kan göra att servern utvecklas. För mig är det viktigt med bra RP nivå och att man är schysst mot alla, det blir trevligare och roligare för hela servern. Jag kommer att rapportera in om jag märker att något inte stämmer, så att kanske nästa person slipper göra samma sak, dvs ta tag i problemet direkt. Det är viktigt att tänka på alla runt omkring sig, för att allt ska flyta på så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario, ibland kan man även gå med på vissa grejer för motpartens skull, dvs att det ska vara roligt för alla och inte bara för vinstens skull. Då kan man spela för motpartens vinst helt enkelt.

Hur hittade du Unive? Vänner

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den annars blir du automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka