Nekad Maera | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maera

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Goblin#7616

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Maera är en ung man i sina 20-årsåldern, men hans väg i livet hade tagit en mörk och farlig vändning. Han hade blivit kriminell och var nu en person som levde utanför lagens ramar.

Som barn hade Maera känt sig vilsen och bortkommen. Han växte upp i en fattig och försummad del av staden, där droger och brott var en del av vardagen. Han fick inte den stabilitet och trygghet som många andra barn fick. I stället blev han en produkt av sin omgivning, dras in i en värld där kriminalitet verkade vara den enda utvägen.

Det började med småstölder och snatteri, men snart rörde han sig mot allvarligare brott. Maera blev en del av en ungdomsbrottsliga, där han utförde inbrott och rån för att tjäna sitt levebröd. Han var snabb, smidig och hade en förmåga att smälta in i mängden. Det gjorde honom till en duktig brottsling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ha en bra attityd och försöka utveckla en bra kommunity, köra motpartens vinst och följa reglerna, jag vill också bidra med ett bra Rolespel som möjligt för alla inblandade och försöka göra att folk vill fortsätta köra unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex: om nån håller en pistol mot mitt huvod och ber om 10000kr och om jag inte ger han det så sjuter han mig. eller om jag ger han pengarna så lever jag. Det e som att båda vinner för då får han som han vill och jag dör inte.

Hur hittade du Unive? Från vänner

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka