Nekad madzen | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Madzen69

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Alex Svensson, en 21-årig individ med en kärlek till motorolja och ljudet av verktyg som skapar magi. Han föddes in i en värld där varje kugghjul och varje motorljud känns som hemma. Denna passion för bilar har vuxit till en djup förståelse och kärlek för att utforska världen genom att korsa öppna vägar med fartvinden i håret.
Alexs personlighet är lekfull och fylld av en energi som smittar av sig, alltid redo för ett gott skratt och det nästa stora äventyret. Det är som om varje motorväg är en blank canvas för honom att måla upp nya historier och minnen.
Drömmen för Alex sträcker sig bortom en vanlig körlust. Han bär med sig en vision om att öppna sin egen verkstad, ett kreativt utlopp där han kan omvandla sina idéer till unika bilar som bär på hans personliga prägel. Att bygga, skruva och skapa är inte bara en färdighet för honom, det är hans konstform.
Men som alla har Alex sina egna kampområden. Rädslan för att hamna i monotoni driver honom att ständigt söka nya utmaningar och upplevelser. Å andra sidan, hans svaghet för att överinvestera i projekt riskerar att förväxla hans vision med verklighetens ekonomi.
Så, när solen går ner och motorns brummande toner blir en symfoni, är det där du hittar Alex Svensson – en unik individ på vägen mot sina drömmar, omgiven av doften av motorolja och ljudet av verktyg som formar hans framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och att man ska ha det roligt så man inte tänker att man ska vinna varje scenario.Jag kan bidra till bra rp för jag har spelat många olika rp servers innan jag vet jag inte alltid behöver vinna ett scenario
och jag vet hur jag ska rp på det mesta för har varit krim polis och ambulans på andra servers.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver kämpa för att vinna ett scenario det kan fortfarande vara roligt även fast du inte vinner varje scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag vet reglerna tex. rdm om du dödar ngn utan anledning/scenario typ som att skjuta en polis för ingenting. vdm du använder din bil som ett vapen. Powergaming t.e.x ramlar från långt upp men fortsätter gå utan att rpa skadorna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat Fivem i typ 4 månader och har spelat på andra olika servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

• Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka