Nekad madzen | Beslut Överklagan (ilon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
50
Reaction score
0
Ditt discord namn: madzen121

Ditt Hex-ID: 11000015df18c38

Vad för typ av beslut gäller det? Min ban blev i 3 dagar för anledningen : kör på en il som åker in i en securitas. Vilket va de staffen skrev på bannen som gjorde mig väldigt förvirrad.

Vem/vilka tog beslutet? ilon

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag körde in i en bil vid securitas och anledningen till det var att vi hade misstanke att personen i bilen hade snott den och ställer sig framför dörren till ingången så daniel i ledningen inte kunde komma ut och då sa han i radion att jag fick tillåtelse av Daniel att pitta in han i väggen lite försiktigt men jag kanske inte tänkte efter helt vilket lede till att jag råkade putta in han i byggnaden vilket inte var så jätte rimligt gjort.

Hur är beslutet felaktigt? Både ja och nej, Jag förstår att ni bannar men det var inte min avsikt att göra något sådant. Detta är något som inte kommer att upprepas och jag ska förbättra min rp och detta är något jag verkligen lära mig något av och såklart inte göra om.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Får inget bevis av staffsen men har bild på bannen men lyckas inte få in den här men skulle kunna skicka bilden till staffen som tar hand om detta ärendet

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka