Accepterad madzen | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199536376888/

Ditt Hex-ID: 11000015df18c38

Vad är din discord tagg? madzen121

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-04 145817.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han bannade mig för att jag sa att en tjej skulle bli en strippa åt junicorn. Det jag sa var olämpligt och jag förstår att det kunde tas illa upp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och mötte på ett par i en bil och började komma i kontakt med de i bilen och sedan började jag att pratat med tjejen och frågade om hon ville bli en strippa till junicorn då jag sa att det skulle bli ett stort event där osv. och sedan pratde jag med mannen och kollade om han skulle bli en manlig strippa osv, men sedan kom jag på att jag verken skulle börjat att prata med om de ville bli strippor och kom på att det kanske gick lite för långt och sedan efter en stund så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det kanske gick lite för långt att jag till och med inte skulle fortsätta när hon sa att hon inte ville acceptera offret.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några men de andra har jag inte direkt på minnet men de jag kommer ihåg är att jag har blivit bannad för slå en polis och Fear rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna bara stuckit därifrån och inte gjort situation värre så inte detta skulle ha hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka