Nekad madzen | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199536376888/

Ditt Hex-ID: 11000015df18c38

Vad är din discord tagg? madzen121

Vem var det som bannade dig? an1ss68an

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-27 221437.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han jag dsyncade in i hade klipp på att jag körde på han men jag fick inte klipp när jag dsyncade in i honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde en bil från groovestreets klädbutik till marja lisa påvägen såg jag en kille som sprang på kanten av vägen och jag körde, sen skulle jag veja undan från killen som sprang där men då råkade jag dsynca in i honom så kollade jag bak och såg att han flög.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den var felaktig ban för det var dsync.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för fearrp i 5 dagar men det var sjukt länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat hålla mig lite mer påvägen så jag inte skulle vara så nära så det blir dsync.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka