Nekad Madsix | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madsix

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273883584/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4c37c0

Vad är din discord tagg? _madsix

Vem var det som bannade dig? Swifty

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de var för jag la ner vapnet på marken när jag hade handbojor som är dumt men skrev ooc att jag skulle kolla och dra den till slot 2 så han kunde ta den och då min mus är sönder och den nya kommer i morgon så klickar den höger ocg droppar vapnet, jag skrev att jag råka och att jag skulle erkänna till brått,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom in på sjukan efter att ha crashat och jag har ett hölster för min boss säger att de är en del vår kläd still så jag kom in han står där i stora rumet och säger att jag ska ta en säng om jag har ont, så jag går till sängen och han ser mitt hölster och ger mig inte en cahans att förklara mig och griper mig och söker igenom mig direkt som inte gör de roligt för min part att spela, sedan tar han mig och jag ska flytta upp den i slåtet och de händer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de ska vara ett mildare ban typ på en dag och inte 8 dagar som jag tycker är alldeles för överdrivet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte håg då de var 3 månader sen jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha låtit bli vapnet och tagit de där ifrån och låtit de ha gjort jobbet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte droppa vapen halvätet samt låta polisen göra sitt och köpa en helt ny mus jävel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka