Accepterad Madsix | Ban Överklagan [Savagb

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madsix

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273883584/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4c37c0

Vad är din discord tagg? _madsix

Vem var det som bannade dig? svage

Bild på banmeddelande: BabyOil4K.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att polisen rikta på mig men jag såg dom inte förs mina vänner skriker kör du jag regarar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. los zetas hoppar ut och skottar mot oss framför polisen, jag såg intr dom så jag säger till mina väner ta upp dom fort tills de börjar skrika kör så jag tittar back ser en polis rikta så jag kör du hälften av oss är efter lysta och vi har varit med i en skott losning, sen hinner jag köra 100 m innan han bannar mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de är felaktig men jag ser från hanns sida med hur han ser de och hur jag kunde ha kunna gjort de andelunda på andra sätt och vidare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg men har tagit lär dom av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunat hoppa ut ur bilen och rpat med polisen, men i detta fal gjorde jag inte de för att allt hände så fort och jag såg inte polisen och när jag såg dom så drog jag för jag hade tanken att jag hade en fri väg då den polisen som riktade mot oss var runt 5-10 bakom bilen och runt 5-2 meter ifrån sin bil och vi var i en skottlossning så vi valde att dra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka