Accepterad Madsix | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madsix

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273883584/

Ditt Hex-ID: 11000014e4c37c0 (Hex)

Vad är din discord tagg? Madsix#4839

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: Ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vett inte varför oklart men för att hen tyckte förmodligen att jag lallade medans vi försökte gör ett roligt scenario som man tydligen inte fick

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De kom in en kvinna som sa att hon var kör i alla och då tänkte vi göra något roligt men levde inte så länge då Limpis tyckte att de var lallit och istället blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de var fel aktigt för att de finns fler saker som att gsf skott polisen 24/7 och vi försöker göra en soscial och rolig rp men när detta händer så blir man bara bannad som nu och man kommer igen vart

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång tidigare för typ 5 veckor sen för fail rp men har tagit lär dom och alla andra har jag överklagat men känner som jag säger vett att du sitter högt men vill bara säg att man borde kicka för de för du lär man sig istället för att ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte vara med folk för då blir man bannad för olika saker som är fel aktiga och börjar tröttna och känns som att om man är krim så ska man bra var de och man ska bara var med dom som är de men jag vill bara med poliser fast jag är krim men känns som att jag blir bannad av de hela tiden ( av vad jag tycker) och jag kund ha åkt där ifrån men vill verkligen köpa bil för jag har väntat jätte länge på en.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att bara åka ifrån om någon man tycker lalla eller håller på så att de blir lite o seriöst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka