Accepterad Madsix | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madsix

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273883584/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4c37c0

Vad är din discord tagg? _madsix

Vem var det som bannade dig? savage

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? får att jag hade han mjukvara jag inte viste om som gjorde att jag tydligen hörde steps och andra saker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var oflline får ett medlenade av min kompis att jag har fått indragna roller och de kom som en schok för mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker att de är en rätt ban för jag hade den mjukvara som gav mig en fördel inom rpen, Jag hörde inte att jag hadde steps för jag har som sagt en hörsel skadda och jag har alltid spelat med steps så trodde att jag hade byt till värklig och ja märkte inte att jag hade steps, Ja jag kunde ha frågat en staff om de var tillåtet och jag kommer göra de farm över, Samt att jag har varit bannad nu i 2.5 vecka och jag har tänkt över min ban och de kommer inte upprepas igen, samt att jag tycker de är viktigt att de är roligt från båda parter för annars blir de inget roligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev felaktigt bannad av antichetet, men phlip anbannad mig och sen var de så länge sen jag var bannad så jag kommer inte ihåg, var ny till rp du och nu har jag jag mer erfarenhet tack vare staffs och andra folk på servern, vil fortsätta höja rpen och ha kul på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde ha frågat en staff om de var tillåtet eller någon kompis så skulle jag kunna univkat att bli bannad eller göra detta misstag som jag gjorde nu, de kommer inte upprepas och jag kommer fråga vänner eller staff om de är ok att ha de ljudmodet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att fråga och lysnna om de är någon fördel för de ska vara kul för alla och att jag inte ska kunna ha en fördel som gör att jag splittrar rp och förstör för alla andra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka