- Meddelanden
- 189
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Måns
Ditt discordnamn: de är Madsix#4839
Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2009
Varför ska just du bli staff? ag vill bli staff på unive för jag skulle vilja hjälpa driva den framåt till framtiden och jag känner att jag skulle kunna var en bra staff till denna server då jag är ofta online och jag kan mycket om rp och staff arbete samt att jag dubbelkollar saker innan jag tar ett beslut t.ex. om en kille kommer in och säger att hen dog av en sak eller att ett scenario har hänt så kan personen vissa clip på händelsen och sen kan man kolla loggs på de för att kolla så att inte personen ljuger eller visar en felaktigt clip.
Jag är väldigt aktiv i både support och report för jag vett själv hur jobbigt de är att sitta och vänta och jag känner att jag kan öka på så de går snabbare både i rapport och support och jag bemöter folk med respekt och om dom har blivit bannad förklarar man med en vänlig röst varför och vissar clip på de som har hänt och man börjar inte skrika för då blir de bara värre samt att jag kommer göra mitt yttersta för att få bort dom som inte kan rpa eller vdmar/rdmar folk för att de är roligt och vill ha lott för mig så går de inte till man ska ha en bra rpa nivå och om man ska göra något med vapen så gör man de snyggt och inte bara döddar någon på torget för att de råka köra in i din biller eller att hen säger att den är ful.
Jag säger till folk innan jag bannar t.ex. att man slåss på torget eller polistakonen så säger man till man om de inte lyssnar så kickar man dom man om dom kommer in och upprepar samma sak så sickar man dom på ban men om de är något groft t.ex. att du kör över folk på piren så bannar man dom direkt. samt att jag gillar och göra staff arbete så jag ägnar 90% av min tid att göra staff arbete för att de underhåller mig och jag gillar de samt att folk blir glada när de får hjälp med deras problem.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar: ca 6- 5 timmar
Tisdagar: ca 4-5 timmar
onsdagar: ca 5-6 timmar
torsdagar: ca 5-6 timmar
fredagar ´: ca 6-7 timmar
helger Lördagar: 7-8 timmar
helger Söndagar 7-8 timmar
och de kan bli mer beroende på vad jag gör om dagarna om jag har träning men annars nås jag alltid genom pm eller att man taggar mig
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spalt ett tag på serverm och är ma och vill gärna bli högre så jag kan göra roligare och mer saker
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag och detta är några av dom man borde kunna som staff:
/kick (id) (anledning) du sparkar en spelare från servern.
/ban (id) (tid) (anledning) du bannar en spelare
/revive (id) du återuppliver en person.
/freeze (id) du fryser en person så att den inte kan röra sig
/bring (id) du teleportrar en person till dig.
/noclip du flyger och är osynlig
/unban (hex id) du tar bort en ban
/dv du tar bort fordon
/tpm du teleportrar dig till din waypoint på kartan
/goto (id) du teleporterar till personen.
/skin (id) du ger skin till personen, (så att personen kan ändra sin karaktär).
/togglename du ser steam namnet/id på alla spelare som är nära.
/announce (medelande)
/spec (id) du speccar en person.
/spec off du går bort från att specca en person.
/giveitem (id) du ger dig tex en mobil.
/ooc du skriver ooc för hela servern.
/clearinventory du rensar ditt inventory.
/setjob (id) (jobID)
samt är ma nu
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Breed att jobba på all för jag vill driva servern framåt och jag känner att man kan göra de på alla områden så för mig spelar de igen roll
Ditt discordnamn: de är Madsix#4839
Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2009
Varför ska just du bli staff? ag vill bli staff på unive för jag skulle vilja hjälpa driva den framåt till framtiden och jag känner att jag skulle kunna var en bra staff till denna server då jag är ofta online och jag kan mycket om rp och staff arbete samt att jag dubbelkollar saker innan jag tar ett beslut t.ex. om en kille kommer in och säger att hen dog av en sak eller att ett scenario har hänt så kan personen vissa clip på händelsen och sen kan man kolla loggs på de för att kolla så att inte personen ljuger eller visar en felaktigt clip.
Jag är väldigt aktiv i både support och report för jag vett själv hur jobbigt de är att sitta och vänta och jag känner att jag kan öka på så de går snabbare både i rapport och support och jag bemöter folk med respekt och om dom har blivit bannad förklarar man med en vänlig röst varför och vissar clip på de som har hänt och man börjar inte skrika för då blir de bara värre samt att jag kommer göra mitt yttersta för att få bort dom som inte kan rpa eller vdmar/rdmar folk för att de är roligt och vill ha lott för mig så går de inte till man ska ha en bra rpa nivå och om man ska göra något med vapen så gör man de snyggt och inte bara döddar någon på torget för att de råka köra in i din biller eller att hen säger att den är ful.
Jag säger till folk innan jag bannar t.ex. att man slåss på torget eller polistakonen så säger man till man om de inte lyssnar så kickar man dom man om dom kommer in och upprepar samma sak så sickar man dom på ban men om de är något groft t.ex. att du kör över folk på piren så bannar man dom direkt. samt att jag gillar och göra staff arbete så jag ägnar 90% av min tid att göra staff arbete för att de underhåller mig och jag gillar de samt att folk blir glada när de får hjälp med deras problem.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar: ca 6- 5 timmar
Tisdagar: ca 4-5 timmar
onsdagar: ca 5-6 timmar
torsdagar: ca 5-6 timmar
fredagar ´: ca 6-7 timmar
helger Lördagar: 7-8 timmar
helger Söndagar 7-8 timmar
och de kan bli mer beroende på vad jag gör om dagarna om jag har träning men annars nås jag alltid genom pm eller att man taggar mig
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spalt ett tag på serverm och är ma och vill gärna bli högre så jag kan göra roligare och mer saker
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag och detta är några av dom man borde kunna som staff:
/kick (id) (anledning) du sparkar en spelare från servern.
/ban (id) (tid) (anledning) du bannar en spelare
/revive (id) du återuppliver en person.
/freeze (id) du fryser en person så att den inte kan röra sig
/bring (id) du teleportrar en person till dig.
/noclip du flyger och är osynlig
/unban (hex id) du tar bort en ban
/dv du tar bort fordon
/tpm du teleportrar dig till din waypoint på kartan
/goto (id) du teleporterar till personen.
/skin (id) du ger skin till personen, (så att personen kan ändra sin karaktär).
/togglename du ser steam namnet/id på alla spelare som är nära.
/announce (medelande)
/spec (id) du speccar en person.
/spec off du går bort från att specca en person.
/giveitem (id) du ger dig tex en mobil.
/ooc du skriver ooc för hela servern.
/clearinventory du rensar ditt inventory.
/setjob (id) (jobID)
samt är ma nu
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Breed att jobba på all för jag vill driva servern framåt och jag känner att man kan göra de på alla områden så för mig spelar de igen roll