Accepterad Madsix | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madsix

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Måns

Ditt discordnamn: de är Madsix#4839

Ange ditt födelsedatum 7 April 2009

Varför ska just du bli staff? jag vill bli Staff på unive för jag känner att jag kan hjälpa den divas framåt. Jag är ofta aktiv som spelare och jag känner varför kan jag inte göra något bra på servern så jag väljer att bli Staff och jag kommer ta mycket support och rapport och jag är trevlig i support och gör mitt yttersta för att servern ska drivas framåt och dom som har suttit i support blir nöja och de slipper att sitta och vänta på att en Staff ska komma och de kommer jag vara aktiv ta dom som sitter i support och jag vill också att de ska var en bra rp nivå så jag kommer göra mer Staff arbete en vad jag rpar för de inte ska komma in lallare och förstöra rpen på servern och de stora scenariona samt att jag kommer försöka göra så att folk känner att unive en en rp server som man kan lita på straffen. Jag r trevlig mot minna kollegor och gör mitt yttersta för att alla ska känna sig tyigga och glada

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer vara aktiv runt 5-6 timmar per da och jag kommer ägna de mesta av tiden för staff arbete och support samt att jag svarar alltid i pm

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på den förut men tog en pose och sen kom jag till backa men har rpat från typ föra året men kom till backa för 2 veckor sen

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag jag har varit Staff på många servar och jag har blivit rett om tyckt men sen har de lagt ner och jag tröttnade och gick hitt och nu känner jag att jag kan göra något på Severn och driva den framåt samt att jag kan ta vilken område som hälsat för jag vill hjälpa folk och servern och driva den framåt smatt att jag gillar att göra staff arbete

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Breed att jobba på all för jag vill driva servern framåt och jag känner att man kan göra de på alla områden så för mig spelar de igen roll

Vidare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka