Nekad MadMax21 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MadMax21

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Whac#5010

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2011

Berätta om din karaktär. Roland Viksson är en 23 årig man som brinner för mycket här i livet han är väldigt Motor och sport intresserad han gillar att träna han gillar att gymma och vara väldigt sportig av sig och han gillar att jobba inom roliga yrken som Bil och även skydds jobb som polis och Securitas men Roland trivs väldigt bra hur han har det just nu i livet och han är lycklig på att flytta hit och starta om göra nya tagg nytt jobb och nytt folk igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös rp har 3års erfarenhet på många servers men mesta dels tid är på unive har ungefär 1000 timmar på fivem nu och har ungefär 100 på Redm.
tillgångar i den här servern och kunna ansöka till fler jobb kunna göra mer och jag tycker unive är en väldigt rolig server och därför vill jag nu ta nästa steg för mig själv och andra att få sprida glädje till mig och jag till andra. Jag har spelat unive förut väldigt länge rp som polis och vet och hur man faktiskt rp på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du kan ju vinna ibland och ibland inte det är mer som irl.
typ vi säger jag kör en sak där jag kan vinna eller förlora pengar jag vinner första gången blir glad och kör en gång till och förlorar då ska inte jag bli riktigt arg

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst dom Och kan dom flesta kan ge ett par exempel första är NLR det är new life rule och när du dör i scenarion eller kanske bara en bilolycka ska du inte kunna berätta och komma ihåg vad som hänt från olyckan utan du ska vara som att du inte minns vad som hände som att det blivit en minneslucka Sen har vi ju Copbait det är att du bryter kanske mot trafik regler eller bara är och iritterar polisen för du ska få deras uppmärksamhet och dom ska kanske åka till dig för då kommer du få uppmärksamhet av poliserna och andra som ser vad som händer och det är det är ute i fallet att bara störra och iriterra polisen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Fivem C 999 Min Redm ca 100 min

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne

Nekad.
Utveckla svaret på fråga 4. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka