Nekad MadMax21 | Chef-jobb ansökan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MadMax21

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rtj Chef

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Xerox#5010

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som chef för räddningstjänsten skulle mitt primära mål vara att säkerställa att avdelningen är väl rustad att hantera eventuella akuta situationer som kan uppstå. För att nå detta mål skulle jag fokusera på att utveckla jobbet på följande sätt: 1. Utbildning och utveckling: En av de viktigaste aspekterna av att utveckla jobbet skulle vara att säkerställa att all räddningstjänstpersonal får adekvat utbildning och utvecklingsmöjligheter. Detta skulle inkludera regelbundna utbildningssessioner om protokoll för nödsituationer, såväl som fortlöpande professionella utvecklingsmöjligheter för att hålla jämna steg med de senaste trenderna och teknikerna på området. 2. Utrustning och teknik: En annan viktig aspekt av att utveckla jobbet skulle vara att säkerställa att vår avdelning har tillgång till den senaste utrustningen och tekniken. Detta skulle innefatta investeringar i avancerade kommunikationssystem, medicinsk utrustning och andra verktyg som kan hjälpa oss att reagera mer effektivt på nödsituationer. 3. Sa

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit brandman rekryterare och dykare där

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 4 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

+rep mogen till jobbet passar rtj mycket trevlig

Senast ändrad:
Nekad, utveckla erfarenheter inom jobbet, du kan ansöka igen om 24 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka