Nekad MadMax21 | Chef-jobb ansökan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MadMax21

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjv Chef

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Whac#5010

Hur gammal är du? jag är 13 år

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelet på unive olika gånger med pauser för saker som har hänt irl men tillbaka nu och har kört unive ändå i 1 och ett halvt år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som sjukvårdshef finns det flera viktiga steg som kan tas för att utveckla jobbet och utmärka sig i denna position. En av de viktigaste aspekterna av att vara sjuksköterskechef är att ha starka ledaregenskaper. Detta innebär att effektivt kunna kommunicera med personalen, delegera uppgifter och fatta beslut som ligger i patienternas och organisationens bästa intresse. En annan viktig aspekt av att utveckla jobbet som sjuksköterskechef är att hålla sig uppdaterad om branschtrender och bästa praxis. Detta kan uppnås genom att delta i konferenser, delta i fortbildningskurser och nätverka med annan vårdpersonal. Dessutom är det viktigt för en sjuksköterskechef att ha en djup förståelse för sjukvårdens regler och policyer. Detta inkluderar kunskap om HIPAA-regler, OSHA-krav och andra relevanta lagar och riktlinjer. Genom att hålla sig informerad om dessa ämnen kan sjuksköterskechefer säkerställa att deras anläggning är i överensstämmelse och ger högkvalitativ vård till patienter. Sammantaget kräver utvecklingen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit biträdande på securitas har varit läkare på sjukvården och lite annat har varit brandchef och har varit rekryterare på polisen och assistent och massa jag var hu inom grundutbildning sen har jag jobbat på marja lisa mekonomen och allt möjligt

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne och rp på servern varje dag så mycket jag hinner

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka