Inaktuell MadMax21 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MadMax21

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Xerox#5010

Ange ditt födelsedatum 8 November 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli det för jag vill få fler personer som vill ansöka och bli medlem på servern och ha kul och kunn rp med andra
sen skulle jag vara en aktiv och nogran Medlemskap Ansvarig och göra mitt jobb så alla tycker om mig och inte hatar
En medlemskapsansvarig är en professionell som är ansvarig för att hantera medlemskapsprogram för en organisation. Detta inkluderar att rekrytera nya medlemmar, behålla nuvarande medlemmar och se till att alla medlemmar är nöjda med sin erfarenhet. Medlemskapsansvarig är också ansvarig för att utveckla och implementera strategier för att öka medlemskapet och engagemanget.

Rollen som medlemskapsansvarig kräver utmärkt kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt. De måste på ett effektivt sätt kommunicera fördelarna med medlemskap till potentiella medlemmar och ta itu med eventuella problem eller frågor de kan ha. De måste också kunna kommunicera med nuvarande medlemmar för att säkerställa deras tillfredsställelse och ta itu med eventuella problem de kan ha.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vara aktiv någran och vara trevlig mott dom som ska ta intervju och vissa respekt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta dom trevligt och vissa att man vill vara trevlig och dom ska kunna känna okej här vill jag vara och ha kul och rp.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att alla ska kunna ha kul men ingen som lallar och förstör för dom i scenarion och i andra saker

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? dom ska kunna prata om sin karaktär och kunna alla grundregler

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att vara nogran och trevlig mott alla och vissa respekt vara aktiv som det när man har ändå fått jobbet som det och göra allt man kan för att göra sitt bästa som en medlemskaps Ansvarig för då har men ett visst ansvar

Hur ser din aktivitetet ut? 5 timmar varje dag om jag inte har något i skolan eller något irl

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka