Nekad MadlolOG | Medlem ansökning [clapzzzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MadlolOG

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Madlol

Vad är ditt discord namn? AKHIpotter#6699

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en flykting från Mogadishu och vill besöka eran stad för den låter jävligt intressant i broschyren när jag skulle välja en destination. Har jobbat hårt hela mitt liv för att ta mig hit och har tagit den rätta vägen. Med de sagt så kommer jag göra mitt bästa för att gynna er och mig i den här staden. Hoppas de går vidare och vi får höras.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med glädje och positivitet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja, det stämmer att att spela för att motparten också ska ha roligt är en viktig aspekt inom vissa typer av spel, som t.ex. sociala spel eller samarbetsbaserade spel. Det handlar om att skapa en positiv och inkluderande spelupplevelse för alla deltagare genom att ta hänsyn till deras behov och intressen.

Att spela för att motparten också ska ha kul kan också innebära att man fokuserar på att skapa en balanserad och rättvis spelupplevelse för alla, istället för att bara sträva efter att vinna eller dominera över de andra spelarna. Det handlar om att visa respekt och empati för de andra deltagarna och att skapa en miljö där alla känner sig välkomna och uppskattade.

Sammanfattningsvis kan man säga att att spela för att motparten också ska ha roligt handlar om att skapa en positiv och inkluderande spelupplevelse för alla deltagare, där alla har möjlighet att delta och bidra på lika villkor.

Hur hittade du Unive? Genom youtube

Nekad, utveckla vad du kan bidra till serverns rp och din karaktärs beskrivning.

Tillbaka