Nekad madigh62 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

madigh62

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Einar

Vad är ditt discord namn? modigh62#9830

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2009

Berätta om din karaktär. En person som heter åke oloffson som är 22 år gammal som växte upp i umeå med sina syskon och sin mamma och pappa han hade inte så mycket men hans föräldrar gjorde allt dem kunde för att han skulle ha en bra uppväxt sen när han gick ut grundskolan valde han att studera på mälardalen tekniska i södertälje som gjorde så att han blev elektriker. han gillar inte folk som är otrevliga och beter sig dumt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig RP och en social person som gillar att köra bilar som också kan hjälpa nya spelare att komma igån med sin RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda personerna i ett scenario ska vinna som om ett gäng skulle kidnapa mig med vapen så skulle jag inte börja skjuta emot dem för då skulle båda fölora

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla regler här kommer två stycken, att man bara får skicka in en ban överklagan varje 24 timmar, och en annan är att man om man är i ett gäng så ska man hålla sig till gängets kultur och alltid ha masken på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat lite på centic RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och trevlig mot dem som är trevliga mot mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka