Nekad madigh62 | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

madigh62

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Einar

Vad är ditt discord namn? modigh62#9830

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2009

Berätta om din karaktär. min karaktör heter Åke och är en folkkär person sokm växte upp i norra stockholm med sin mamma och pappa hans uppväxt var helt ok han mamma jobbade på bibloteket och hans pappa jobbade på autoexperten. eftersom hans pappa jobbade på autoexperten så blev åke väldigt intresserad av bilar och motorcycklar. när han fyllde 20 struntade han i stockholm och flyttade ut på landet med sin kompis glen dem började leta efter skatter i havet och blev väldigt rika nu äger dem båda riktigt fina bilar. som person är åke vanligt vis en lugn person men han kan lätt bli arg om någon retar upp honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en skön individ som är social och gillar att prata med andra med en hör RP level.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid spelar för att man själv ska vinna i ett scenario utan att låta motpartiet vinna också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag förstår alla regler. En regel är suntförnuft som är utgångspunkten då för alla andra reglern här på servern. Vi säger att du bryter mot regeln powergaming, då bryter du också mot reglen suntförnuft då det ingår med den regeln med. Sammanfattningsvis så är regeln suntförnuft logisk tänkande och utgångspunkten för alla andra regler. NLR är en regel som gäller om man har dött i ett scenario är det viktgit att man inte kommer ihåg scenariot efter man kanske har fått vård. Vi säger att du har blivit skjuten, då är det viktigt att du inte kommer ihåg att du har blivit skjuten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat ganska mycket som icke medlem på den här servern och det har vart en trevlig och rolig upplevelse och vill gärna ta chansen att bli medlem här på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och trevlig mot dem som är trevliga mot mig

Nekad.
Anledning:
utveckla "Berätta om din karaktär" & "Vad kan du bidra med till serverns RP? "

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka