Nekad madigh62 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

madigh62

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Einar

Vad är ditt discord namn? modigh62#9830

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2008

Berätta om din karaktär. en snubbe som heter åke som gillar snabba bilar och att hänga med sina kompisar sent på kvällen han är också 28 år gammal han gillar också att gibba gta och göra heister. overall e han en ganska schysst fast han kan bli arg ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en karaktaär som har hög RP nivå och som har erfarenhet inom RP eftersom jag har kört på centic innan men deras staffs var ass

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda partierna i ett scenario ska vinna och att man inte ska vara självisk och låta motpartiet vinna ibland

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla regler här kommer två stycken, att man bara får skicka in en ban överklagan varje 24 timmar, och en annan är att man om man är i ett gäng så ska man hålla sig till gängets kultur och alltid ha masken på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat ganska mycket på centic och några amerikanska servar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej!

Nekad.
Anledning:
utveckla din karaktärsbeskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka