Nekad Madd3Y | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sashathefox

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? Madd3Y#3201

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Vet inte exakt men ett bra tag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det är så att jag har märkt av att kriminalvården är ett jobb där knappt någon är aktiv någonsin. Som chef vill jag göra detta yrke aktivt och då tänker jag att jag vill göra rpn roligare för de kriminella och icke kriminella som sitter fängslade, på så sätt gör det fängesle rpn mycket roligare. Kommer även att anställa personer som också är aktiva så att de som sitter inne och vi som jobbar på kriminalvården har och bidrar med en bra rp. Jag kommer att söka folk som vill ha jobb nästan hela tiden så att det kommer nya personer som vet hur man ska jobba som en vakt på fängelset. Jag märkte personligen av det när jag var kriminell på servern att det var inte mycket som hände där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just inom kriminalvården har jag inte så mycket kunskap just eftersom att det har inte varit ett aktivt jobb så jag har inte haft chansen till att kunna jobba där och det är något som jag vill ändra på som sagt. Har dock jobbat med flera andra yrken som securitas samt polis så jag vet hur man ska agera som en person som har med kriminella att göra.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta som jobb och plugg tillåter men någon timma till timmar per dag ska jag försöka med i alla fall!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Står dock på chefs listan att den personen som var innan inte har några roller men jag förstår!

Tillbaka