Nekad Madd3Y | Chef-jobb ansökan [GSP] [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sashathefox

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? Punkt.#3201

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Ett år ungefär sen första gången jag blev medlem.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att göra så att jobbet är aktivt anställa personer som ofta är inne så att det nästan alltid finns någon där som jobbar, sen kommer jag även att göra flera olika roliga scenarion med hjälp av pizzerian så att det kan vara att man har en liten tävling och den som vinner får gratis pizza i en månad eller två. Jag kommer även att söka många anställda hela tiden så fort någon slutar så gäller det att man får in en ny person så snabbt som möjligt så att jobbet håller sig aktivt. Sen är det även viktigt att man skriver ut ofta i /annons så att folk kommer och köper pizza sen kommer jag även säga till några anställda som går ut och leverar pizza till folket i staden, så att de som inte har en bil fortfarande kan få pizza och GSP får in lite extra pengar på leveranser.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just inom GSP så har jag faktisk inga kunskaper men jag är här för att lära mig och det kommer jag att göra, så länge jag får lite hjälp av någon jobb ansvarig så kommer jag att klara av det här jobbet hur bra som helst.

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket som skola och jobb tillåter men någon till några timmar per dag i alla fall.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka