Nekad Madd3Y | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sashathefox

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Madd3Y#3201

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer vara så aktiv som mitt jobb och plugget tillåter men en timma till ett par timmar varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet inte exakt men ett bra tag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/858437442780659762/1063107078555697182/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts jobb är att hjälpa staffsen på servern samtidigt som rpar. Det som en servervakt gör är att allt ska vara bra så att det inte är en massa lallare överallt. Det är lättare att se som en servervakt ibland än en staff då är det bara att SV banna dem eller kicka dem. Det kan också vara så att man dvar bilar som är ivägen eller andra fordon som är ivägen. Det som en servervakt gör är att rpa samtidigt som de hjälper servern på så sätt att de kan ta bort de som förstör servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit staff innan och servervakt innan, jag känner att jag passar bra som det just eftersom att jag vet vad jag ska göra och inte. Är det någon som lallar så kickar jag dem eller SV bannar dem så att de lär sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är så att man kan dva sin bil sen ringa den till sig själv igen bara för att den ska vara lagad. Även reviva sig själv för att man håller på att dö eller liknande. Sen att man bannar någon om man håller på att bli kidnappad eller rånad eller liknande vilket är grövre än att c-logga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka