Accepterad madapazza | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

madapazza

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? madapazza.

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jonas svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är 29 år gammal och han har haft en bra bakgrund han har gått i skolan och han fått A på alla sina betyg och alla mobbade han. Fast inget har stoppat han för att fortfarrande vara en bra pojke. Sen så börja han på Sjuksköterskeprogrammet i en högskola och där fick 220 poäng så hans framtidaplaner just nu är att bli en sjukvårdare och rädda så många liv som han kan. Men han har ochså planerat vad han ska göra om han säger upp sig eller får sparken han kommer bli en mekaniker han har mycket erfarenhet om det och han ville faktiskt bli mekaniker men eftersom hans mamma dog av en alvarlig sjukdom så ville han bli sjukvårdare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarion och ha mycket social rp i serverns RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul ändå om man förlorar eller vinner scenariot och Bara för att man förlorar behöver det inte vara tråkigt t.ex. du har boxning med någon och du förlorar så ska det inte behöva vara tråkigt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har faktiskt brytit mot en regel som heter RDM och jag lärde mig att hålla mer social rp och inte bara döda folk för ingen anledning alls

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? c logg det innebär att du går ut ur spelet i ett scenario , VDM att du använder din bil som ett vapen och köra över någon och RDM du dödar någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tycker det låter bra så hära

Senast ändrad:
Hej @madapazza
Du får inte heta samma sak ig som du gör IRL. Därför behöver du kontakta en mod för namn byte. Det gör du enklast genom att hoppa support.

Besvara detta meddelande när det är gjort.
Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Hej @madapazza
Du får inte heta samma sak ig som du gör IRL. Därför behöver du kontakta en mod för namn byte. Det gör du enklast genom att hoppa support.

Besvara detta meddelande när det är gjort.
Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.
löst

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka