Nekad MADAPASSA12 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MADAPASSA12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? qv4356

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2005

Berätta om din karaktär. heter abdi ali uppväxt i ett fattigt hushål föreldrana är ny komna i svegie som arbetar som städare dom tjänar inte bra jag mår dåligt att se mina föreldrar ledsna och dom är oroliga att bli vräkta så en dag så gick jag till några äldre och börjar bli deras springis börjar langa droger sedan grövre saker som Wakisch och sådant för att ge pengar till min familj men de gick inte som plan dom jag va springis åt ville jag skulle döda min pappa för vissa att jag lyder dom jag gjorde inte de dom sa vi bråkade till slut så kom en av dom med butch och butchade mig i ryggen 7 gånger de är ett mirlaker att jag lever till des så är jag mordhotad är måltavla alla är ute efter mig jag vill inte gå ut för vet jag kommer bli dödad men en dag när min mamma skulle hem från jobbet så attackerar dom henne slår henne så hon blir blodig de va droppen föar mig jag tar min väst och tabbe under sängen säger till min mamma de hära kommer ta slut nu jag går till en park där dom brukar vara ser dom skjuter 4 personer i huvudet aina kommer blir tagen fick ett livstid fängelse som är 24 år jag kom ut nyss och har en dröm att bli rik och göra så mina föreldrar aldrig behöver jobba i sitt liv igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion Realistiska scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Roliga scenarion för båda partnerna i scenariot. Realistiska scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM VDM NLR FearRP Copbait

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tycker har skrivit allt som kunde tänka påa

Nekad. Anledning: Utveckla vad du kan bidra till serverns rp, motpartens vinst i ett scenario samt förklara reglerna du skrivit.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka